Premis a la Investigació Mutual Mèdica

Beca Mutual Mèdica

Trobar finançament per a la recerca no és fàcil. La Beca és fruit del compromís tangible de la Fundació amb l'avanç i la innovació mèdica promoguts per metges joves.

Premi Dr. Font

La divulgació de la recerca i l'accés a nous coneixements, és clau per a l'avanç de la professió. Per això impulsem la difusió del coneixement mèdic premiant el millor article original de recerca mèdica, amb aplicació pràctica clínica.

Premi TFG - Fundació Mutual Mèdica

Impulsem als joves metges a desenvolupar el seu talent per a la recerca, premiant els millors Treballs de Final de Grau (TFG) de Medicina.
25.000EUROS PER AL GUANYADOR
DE LA BECA MUTUAL MÈDICA
600.000 EUROS DESTINATS A LA INVESTIGACIÓ EN 48 HOSPITALS DE 10 COMUNITATS AUTÒNOMES
65.000EUROS, DOTACIÓ DELS PREMIS A LA INVESTIGACIÓ MUTUAL MÈDICA

VOLS QUE COL·LABOREM?

Col·laborem a la protecció i benestar del metge, en tot moment. Si t'interessa, truca’ns al 900 82 88 99 o deixa'ns el teu número i en breu contactarem amb tu.