Dr. Webinar

minuts de
formació

Programa i calendari

Del 21 de setembre al 7 de novembre tens una cita setmanal a les 19:00 hores amb el Dr. Webinar i la Fundació Mutual Mèdica. Reserva la teva plaça i agenda't l'activitat en el teu calendari.
01.

Consulta privada i fiscalitat

21 de setembre

A càrrec de Letícia Llobet, directora del departament Jurídic de Mutual Mèdica.

02.

Comunicació metge-pacient

28 de setembre

Amb Mercedes Segura Amat, public speaking coach i professora d'ESADE a Comunicació.
03.

Gestió de dades sanitàries i ciberseguretat

05 d'octubre

De la mà d'Ester Ivern, responsable de Compliment Normatiu a Mutual Mèdica.
04.

Planifica el teu futur: estalvi i jubilació

19 d'octubre

Amb la participació de Mercedes Ayuso, catedràtica actuarial a la Universitat de Barcelona, i Daniel Blay, responsable actuarial de Desenvolupament de Productes a Mutual Mèdica i professor a la Universitat de Barcelona.
05.

Reputació i marca personal

26 d'octubre

Juntament amb Álex López, professor de LinkedIn i Social & Digital Selling a la Universitat de Navarra, ESADE i IESE Business School. Creador de la primera plataforma de coneixement sobre vendes digitals Digital Selling.
06.

Salut mental

02 de novembre

A càrrec de Toni Calvo, psicòleg i director de la Fundació Galatea, i Anna Morales Ballús, directora general de la Fundació Mutual Mèdica.
07.

Sobre agressions a metges

20 de març

Amb la col·laboració del Dr. Alejandro Andreu Lope, president de la Fundació Mutual Mèdica; Manuel Yanguas, comisari principal, cap de la Unitat Central de Seguretat Privada (UCSP) del Cos Nacional de Policia i interlocutor policial nacional sanitari, i el Dr. José María Rodríguez Vicente, secretari general del Consell General de Col·legis Oficials de Metges (CGCOM) i secretari de l'observatori d'agressions de l'OMC; el Dr. Gaspar Garrote, coordinador contra les agressions del Consell Andalús de Col·legis de Metges, i Elena Fernández Martínez, directora tècnica de la Fundación para la Formación de la Organización Médica Colegial.

Visualitza els vídeos de les formacions ja realitzades...

Webinar 1

Consulta privada i fiscalitat

Amb Letícia Llobet, directora del departament Jurídic de Mutual Mèdica.

Webinar 2

Comunicació metge-pacient

A càrrec de Mercedes Segura Amat, public speaking coach i professora d'ESADE en Comunicació.

Webinar 3

Gestió de dades sanitàries i ciberseguretat

De la mà d'Ester Ivern, responsable de Compliment Normatiu a Mutual Mèdica

Webinar 4

Estalvi i jubilació

Amb la participació de Mercedes Ayuso, catedràtica actuarial a la Universitat de Barcelona, i Daniel Blay, responsable actuarial de Desenvolupament de Productes a Mutual Mèdica i professor a la Universitat de Barcelona.

Webinar 5

Reputació i marca personal

Webinar 6

Salud mental

A cargo de Toni Calvo, psicólogo y director de la Fundación Galatea, y Anna Morales Ballús, directora general de la Fundación Mutual Médica.

Webinar 7

Sobre agressions a metges