Humanització de les zones hospitalàries

Humanització en la zona dels metges Hospital de la Vall d’Hebron – Fundació Small

Remodelació de les actuals àrees d'Hospitalització d'Oncologia i Hematologia pediàtriques, així com la Unitat de Trasplantaments de Medul·la Òssia, per a millorar l'eficiència en els processos mèdics i millorar la cura dels pacients.

Nou Hospital de Dia Hospital La Paz – Fundació Aladina

Reforma de 800m2 habilitant-los com a nou hospital de dia. En aquest s'acolliran pacients pediàtrics oncològics, la unitat de trasplantament oncològic pediàtric, boxs d'aïllament, sales d'espera, zones de descans i despatxos per a l'equip mèdic.

Hospital pediàtric de Dia Hospital Universitari de Compostela – Fundació Aladina

Renovació i humanització de l'ala pediàtrica de l'Hospital de Dia a l'Hospital Universitari de Compostela és ja una realitat, atenent en ella a nens i adolescents en processos oncològics.

Sala de Somnis per a pacients pediàtrics Hospital Niño Jesús – Fundació Aladina

Remodelació de dues sales de sedació en una sala més gran i millor adaptada, amb boxs individuals, destinada a pacients que requereixin romandre en observació.
260.000euros en ajudes en humanitzacióen zones hospitalàries
4projectes impulsats
4centres hospitalaris

VOLS QUE COL·LABOREM?

Col·laborem a la protecció i benestar del metge, en tot moment. Si t'interessa, truca’ns al 900 82 88 99 o deixa'ns el teu número i en breu contactarem amb tu.