Estudis sobre la salut del metge

Impacte de la COVID-19 en els metges

Des de l'inici de la COVID-19, hem estat atents a l'impacte que aquesta tingut en la salut, estil de vida i condicions de treball dels metges. Periòdicament es realitzen enquestes a metges de tot Espanya, amb l'objectiu de conèixer la seva evolució i situació actual, i detectar possibles mesures de suport.

Aquests estudis es realitzen en col·laboració amb el Consell General de Col·legis Oficials de Metges (CGCOM), la Fundació per a la Protecció Social de l'Organització Mèdica Col·legial (FPSOMC) i la Fundació Galatea.

Programa d'Atenció al Metge Malalt

El programa PAIMM assisteix a col·legiats metges que puguin patir trastorns mentals i/o conductes addictives. Amb l'objectiu de garantir la seva recuperació i el retorn amb garanties a l'àmbit professional.
51% dels metges se senten menys preparats després de la COVID 19
34% dels metges s'ha plantejat deixar la professió
33% més de metges tenen problemes per a conciliar el somni després de la Covid19
6de cada 10 metges presenten algun indicador de fatiga, dolor i/o estrés

VOLS QUE COL·LABOREM?

Col·laborem a la protecció i benestar del metge, en tot moment. Si t'interessa, truca’ns al 900 82 88 99 o deixa'ns el teu número i en breu contactarem amb tu.