Conscienciar(me)

Un present i un futur més saludables,
per al metge i per a la societat.

Treballem amb tu per ajudar-te

Tenir present la cara humana de la medicina, amb visió solidària i sostenible, ens permet contribuir a un futur millor per a tots. Perquè des de cadascuna de les nostres accions avui, junts podem millorar el món de demà.

Sabem que vetllar pel metge té al seu torn un retorn directe en la societat. El programa Conscienciar(me) posa l'accent a conscienciar al metge de la seva capacitat d'impacte positiu i promou iniciatives amb impacte en la societat en general. Així, des de la Fundació Mutual Mèdica reinvertim recursos a fomentar la solidaritat, la cooperació i col·laboració entre metges, entre els metges i la societat, i entre la pròpia societat.
43.000euros d'inversió anual
74metges beneficiats
800.000euros per a millorar la Independència de les persones

PROJECTES EN MARXA

Centre per a la Vida Independent (CVI)

Ajudem a les persones majors o amb dependència, a través de tres línies d'actuació: l'adaptació funcional de la llar, la formació en serveis socials, les ajudes per a facilitar la qualitat de vida, l'autonomia i la seguretat en la llar.

Ajuda al metge amb falta de recursos

Cuidar del col·lectiu mèdic suposa vetllar per la cura dels metges amb pocs recursos.
Oferint protecció, ajudes de tota mena i prenent consciència de la importància de la
solidaritat entre metges.